24 Eylül 2008 Çarşamba

Supaplex

Dos oyunlarının en şaanelerinden biridir bu Supaplex. Başına oturup saatlerce kalkamadığımızı hatırlarım. Günlerce uykusuz ve sinirli dolaştığımızı. Supaplex'in oynandığı dönemlerde gece yatarken, tuvaletteyken, yemek yerken her an insanın kafasında çözüm yolu araması yapılır. Ordan oraya gidilir, onun altından geçilip mayından kurtulunur. Bazen gözler kayar bunları yaparken ve dışarıdan bakanlar da der ki "hee supaplex oynuyo bu adam". Dos oyunlarını oynamış olanlar mutlaka hatırlayacaklardır bunu. Oynamayanları da biz tanıştırmış olucaz. Şimdiden yiyeceğimiz tüm lafları kabul ettiğimizi belirtiriz. Ama baştan söyleyeyim.. uykusuz kalmaya değer. Oyunla ilgili hiçbir şeyden bahsetmiycem. Bildiğiniz PacMan oyununun geliştirilmiş versiyonudur. Oradan çıkmış olmasına rağmen PacMan'i kat be kat aşmıştır. Bi bu supaplex bi de o lanet olasıca Prince Of Persia yüzünden hayatımızın bi dönemini hakikatten asosyal olarak geçirdik. He iyi bişey değil asosyallik ama insanı geleceğe hazırlaması açısından iyi oluyor. Şimdi hangimiz asosyaliz ki? 

6 yorum:

Clapton is god dedi ki...

küçükken babamın iş yerinde bilgisayarlarda sırf DOS sistemi vardı. gece gündüz bir bunu bir de Lotus'u oynardım. bunu oynamayı katiyen beceremezdim. tey tey. negzel günlerdi.

Jamais dedi ki...

böyle bir bölüm varsa commodore ister deli gönül last ninja ister.

Sakuban dedi ki...

Umut, supaplexin son bölümünü çözebilen bir insan evladı var mıdır şu evrende aynı şekilde Push Over'ın son bölümünü? :D

jamais commodore demiş ve beni depreştirdi, of of hey gidi system 3 oyunları, commodore ve 64ler dergisi, maniac mansion ve elvira karşısında sabahlamalar, en dandik text adventureların bile başına geçip oyun oynuyorum sanmalar ve hep insan bünyesinde de olmasını istediğim kafa ayarı.

sakuban dedi ki...

Hiçbişeye yanmam milletin yan sınıftaki seksi sarışının peşinde koştuğu yıllarda mal gibi bu sikindirik oyunların tepesinde geçirdiğim zamanlara yanarım. Öküzüm öküüüüüüz! :D

Hiçbaymaz dedi ki...

geç bi idrak gelmiş

Adsız dedi ki...

https://yadi.sk/d/z9lrLc0fuFxvt